Tuesday, March 1, 2011

setel weh!!

Salam..

Dah pukul 6 baru bukak tenet, bukak blog, baru nak terhegeh2 menaip entri baru..sangat buat-buat bz arini walaupon kerja semakin menggunung tapi tetap menten ayu gitu ahakss..

Semalam baru balik dari kampong yang aman makmur (pekan pahang)..Alhamdulillah setel segala hal-hal dengan mak andam.Lega sangat dah dapat baju yang diidam-idamkan ewahh..
Tema sebelah lelaki juga sudah ditetapkan (pilihan ibu encek tunang).Kami pilih2..test2..fitting2 pastu antar MMS kat ibu beliau untuk dipilih tema sebelah diorang..Zaman teknologi canggih ni macam2 kita boleh buat bukan?tetibe jek..Wah excited pilih baju ok semue cantik-cantik sampai rambang biji mata nih..

Ok serius pulak..Khamis lepas aku dilanda eksiden namun aku bersyukur sangat walaupun dilanda dugaan(eksiden dengan perempuan cina yang sangat baik hati), aku tetap gembira dan alhamdulillah tidak membataskan dan membantutkan rancangan ku ngn tunangku untuk balik kampong. Sangat terharu dengan encek tunang yang sanggup bersusah payah menguruskan hal kemalangan itu..Thanks a lot honey luv u soooo much:)


okla..nak balik sekarang..Sebelum mengundur diri, aku nak suggestkan satu website yang buat kad kahwin secara online yang terbukti berkesan, murah dan sangat efisien ok..layan...http://www.kadmurah.com.my

No comments:

Post a Comment