Wednesday, March 2, 2011

Dah Tak Lama Dah Tu...

Salam...
haa pe cite rini..cecite cecite sket hihih..

Hari ni aku baru tambah widget si feedjit dengan Chatbox tuh..kesipotan dan ketinggalan betol la hahaha..tapi takpe "saya budak baru belajar"..

Sedar tak sedarasedar da tinggal kurang sebulan lagi majlis perkahwinanku..auwww teruja pulok hahaha..tapi yang sebenarnye macam-macam aku rase

Arghhh..Risau tetap ada cume aku harus berlagak macho dan cool gitu..
Wei..dah tak lama dah tu ko da prepare belum? Aku hangin betol kalau orang main sergah camtu..elok-elok tengah tenang jadi tak keruan aku nanti ..Caitt..

Tadi ayah bagitau borang kebenaran nikah aku dah selamat sampai ke destinasinya..Alhamdulillah lega sangat sebab borang nikah tu yang paling hardcore sekali kalau ada pending tu yang payoh...Almaklumlah kite duduk jauh nak berulang je da makan masa,hatiduit,tenaga lagi ye dok...

Cakap pasal preparation ni aku tengah mencari tempat yang best dan murah lagi berkesan untuk buat spa..Aku nak yang ada mandi bunga,lulur satu body,peeling tak mau sebab takut menggelupas pulak, mandi susu(suke-suke...panggg!!), dan yang paling penting facial yang soft & smooth..heheh..maklumlah kulit ai tak licin macam putih telur yang direbus, tak tegang macam tomato,tapi manis tetap adaa..(lempang laju-laju)
pakej ini macam menarik bukan

Terasa mahu pergi ke spa itu tapi agak jauh..so kena survey lagi tempat-tempat yang berdekatan Cheras ni...Siapa-siapa yang tahu pusat spa yang best kat cheras ni share-share la ye..Dah tak lama dah ni...

No comments:

Post a Comment