Wednesday, March 2, 2011

From This Moment

Salam..

Hari ini dalam sejarah..Eh Bukan nak cerita pasal Sejarah macam kita belajar dekat sekolah dulu tapi ini betul-betul..bukan cobaan...Alaahhhaaii...

Ahad lepas jam 8.30 malam dalam kereta semasa dalam perjalanan pulang ke kolumpo, tunangku telah menyentuh hati kecil ini dengan pengakuan ikhlasnya yang menyuburkan lagi cintaku padanya..(maafkan ku jika kata-kata ini kelihatan menjengkelkan tapi aku dapat rasa kebahagiaan itu)

aku: Bng..(dengan penuh lemah lembut dan ketatasusilaan)..
ingat x mase kite mula-mula kenal dulu.Macam mana abg boleh suke dekat
zu?Yela zu ni bukanlah dlm kategori cantik macam fasha sandha tu..(sambil buat
muke comel)

Abg: Tu la..abg pon tak tahu dear...first time abg nampak dear mase
balik dari kelas. Mase tu dear pakai baju kurung warna peach.Abg rase
macam..tibe-tibe je macam de 1 perasaan yang kuat kat sini(sambil pegang kat
dada die)hmm xtau nk cakap camne tapi tol2 rase kat sini(sambil pegang dada
die lagi).Macam first love la..(dia pandang aku dengan mata yang bersinar
cewahh..tapi betul tak tipu!!

aku: (Aku buat-buat tak percaya tapi dalam hati ada taman weyh)
Yekeni bukan sebelum ni abg pernah de gelpren ke..tapi pelik la nape sebelum
ni zu tak penah perasan abg ye first time jumpe pon
kat kedai makan dengan zul,sharifah n epul.Tupun lambat je nak keluar jumpe
kitorang..nak cakap ngan zu pon macam malu-malu je haha..(gelak jahat)

Abg: Yela dear mane nak pandang abg mase tu jalan menunduk je..haha(die lak
gelak jahat)Dulu-dulu penah la mase time sekolah tupun setakat jumpe kat
sekolah je lepas SPM terus lost contact.Time tu abg tak rase macam yang abg
rase dekat dear.

Aku: cinte monyet la tu eh..(Bunga dalam taman aku da semakin berkembang)
Tapi kan bng..zu bersyukur sangat sebab kenal abg..lagi-lagi bile teringat
mase sebelum kenal abg dulu..3 kali seluar zu tersangkut dekat kereta abg
sampai bengkok lambang selangor tu haha..Rupenye-rupenye Tuhan nak kenalkan zu
dengan abg kan....

Abg: :)...(Senyuman yang buat hati aku makin mekar berkembang)

Tibe-tibe ade lagu peberet kami..Shania Twain- from this moment....
Ahhh syahdunye malam itu bile die menyanyikan lagu itu untukku....(kembang lagi)

Terima kasih Ya Allah..Kerana Mu..aku bertemu dengannya..Kerana Mu aku bersama dengannya..Dan aku memohon padaMu Ya Allah..Permudahkanlah segala urusan kami untuk hidup bersama dan berkatilah hubungan kami ini..Amin..

P/s:Da macam cerpen jiwang daa...hihihi..zassss...

No comments:

Post a Comment