Thursday, June 23, 2011

Semalam Yang Indah

Assalamualaikum..

#Diari Hati
24 June 2011.

Semalam abang ku yang sulung datang ke rumah kami ditemani isteri dan anaknya Andar( buah hati aku ni)..Happy yang teramat sangat sebab ni kali pertama die datang ke rumah kami di Puchong. Disebabkan aku pulang dari kerja agak lewat, tak sempat nak memasak jadi terpaksalah suamiku membeli makanan ekspres cap pasar malam untuk dinner kami..Meriah sungguh bila diorang ada lagi-lagi si kecik Andar tu yang semakin banyak mulut dan keletah ..

Seronok sangat bila darah daging sendiri datang melawat kami sekurang-kurangnya terubat rindu dekat mak abah dan adik-adik di kampung.Teringat pulak dekat abah..
Tak terlambat rasanya untuk ku ucapkan di sini Selamat Hari Bapa buat Abah, Abang dan Suami yang dikasihi dan dicintai selalu..Semoga kalian sentiasa dilindungi-Nya, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan bahagia di dunia dan akhirat kelak..
Amin..

Terima kasih juga buat abangku yang menghadiahkan kami sepasang baju raya yang cantik diimport dari Batam dan Jakarta itu..Dress itu juga cantik bangat dong mas..Insyaallah raya tahun ni kita semua akan berkumpul di kampung ala-ala reunion keluarga gitu.. Ahli keluarga pon dah bertambah mestilah seronok dan meriah raya tahun ni..Tak sabarnyaaa...Insyaallah tahun ni aku dapat pose penuh yeay!!hehe:P

Sekian.

No comments:

Post a Comment